İhracata İlk Adım Paketi

İhracata İlk Adımınızı Güvenle Atın

İhracata başlayacak herkesin atması gereken bazı adımlar vardır. Bu adımları bizimle attığınızda, ihracata ilk adımınızı güçlü ve bizimle güvende atacaksınız.

İhracata başlayacak olan veya ihracatçı firmalar

UTİD'i Neden Tercih Ediyorlar

Satış Garantili


Nokta atışı çözümlerimiz sayesinde, kısa bir sürede ihracata başlamanızı sağlıyoruz.

Tam Entegre


Firmanıza tam entegre oluruz sizin markanız altında departmanınız gibi çalışırız.

Profesyonel Ekip


Her biri alanında uzman ekiple profesyonel hizmet vermek için çalışıyoruz.

Global Şirket Olun


Marka bilinirliliğinizi artırarak global bir marka olmanızı sağlayalım.

KOBİ'lere İhracata İlk Adımı Attırıyoruz

Firmaların, dış pazarlara açılmaları ve uluslararası pazarlarda rekabet edilebilir bir konuma ulaşmaları için gerekli altyapı eksikliklerinin tespit edilerek, “İhracat Eylem Planı” oluşturulmasını kapsamaktadır.

Sürdürülebilir bir ihracat yapmanızı sağlıyoruz

Bugüne kadar çeşitli engeller veya yetersizlikler nedeniyle hiç ihracat yapamamış veya düzensiz ihracat yapmış KOBİ’lerimiz teşvik edilerek onların düzenli ihracat yapabilir duruma getirilmesini sağlayacağız.

İşletmenizi bir sonraki aşamaya taşımaya hazır mısınız?

UTİD'e güvenen işletme sahiplerine sizde katılın!

İhracata İlk Adım

Sıkça Sorulanlar

İhracat sürecinin ilk adımı, potansiyel pazarları araştırmak ve hedeflerinizi belirlemektir. Hangi ülkelere ihracat yapmak istediğinizi ve ürünlerinizin o pazarlarda nasıl bir talep göreceğini değerlendirmeniz gerekmektedir.

Bireysel ihracat işlemlerinde kişilerin herhangi bir firma adı altında işlem yapmasına da izin verilmektedir. İhracat yapmak isteyen kişilerin şirket sahibi olmadan bu işlemleri gerçekleştirebilmesi için vergi dairesinden kendine özel vergi numarası alması, T.C kimlik numarası ile ihracat yapabilmesi için yeterlidir.

İhracat pazarlama stratejileri, bir şirketin ürünlerini uluslararası pazara tanıtmak ve satmak için uyguladığı plan ve taktiklerdir. İhracat pazarlama stratejileri, ürünlerin hedef pazarlarda bilinirliğini artırmak, rekabet avantajı elde etmek ve satışları artırmak için tasarlanır.

Danışan firmaya özel kapsamlı hedef pazar araştırma raporunun hazırlanması ile ürün ve sektöre uygun danışmanın atanması.

Hedef pazarların ve ülkelerin belirlenmesi.

(Satışın yoğun olduğu bölgelerin, rakamsal veriler ile detaylı bir şekilde analiz edilmesi ve raporlanması.)

Belirlenen hedef pazarlardaki potansiyel müşterilerin online ve fiziki olarak tespit edilmesi.

Potansiyel müşterilerin listelenmesi, güncellenmesi ve kategorize edilerek raporlanması.

Eleme kriterlerinden sonra seçilen potansiyel ve gerçek müşterilere ait iletişim bilgileri listesinin hazırlanması.

(Telefon numarası, mail adresi, sosyal medya, web sitesi.)

Potansiyel müşterilere telefon aramaları ve diğer iletişim kanalları (WhatsApp, Viber, Skype vb.) ile ulaşılması, konuşmaların haftalık rapor ile danışan firmaya iletilmesi.

Potansiyel müşteri listesi üzerinden e-mail marketing sisteminin kurulması. 

Gümrük süreçleri takibi ve lojistik organizasyonu.

Satış gerçekleştiğinde ödeme ve tüm operasyonel sürecin takibi.

Ürünlerin fabrika çıkışından müşteriye ulaşana kadar olan tüm sürecinin kontrol edilip tarafınıza raporlanması.

365 gün ihracat yönetimi gerçekleştirilmesi

(Hafta içi 09:00-19:00 saatleri arasında online veya yüz yüze görüşmeler ile destek sağlanması.)

Ürün ve sektör dinamiklerine uygun B2B sitelerine üyelik işlemlerinin gerçekleştirilmesi ve yönetilmesi

(B2B siteleri üyelik ücretleri danışan firma tarafından karşılanacaktır.)

Ülkemizi ziyaret etmek isteyen potansiyel müşterilerin, danışan firma veya danışman firma ofisinde karşılanması.

Fuar planlama hizmetinin verilmesi ve danışan firmayla birlikte katılımın gerçekleştirilmesi.

(Masraflar danışan firma tarafından karşılanacaktır.)

Uluslararası pazarlamaya uygun kurumsal sosyal medya yönetim sisteminin kurulması.

(Masraflar danışman şirket tarafından karşılanacaktır.)

Kurumsal kimlik çalışmalarının yapılması.

(Katalog, logo, kartvizit tasarımı)

*15 sayfaya kadar olan katalog çevirileri Danışman şirkete aittir

Ücretsiz proje danışmanlık hizmetinin verilmesi.

(Tübitak, Ticaret Bakanlığı, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, KOSGEB)

*Firma niteliklerine göre proje adedi değişiklik gösterebilir.

Fiili saha araştırması. 

Hedeflenen pazar ya da ülkelerdeki müşteriler ile yüz yüze görüşmelerin gerçekleştirilmesi, her seyahatin 2 – 5 gün arasında planlanması.

(Danışmanın masrafları Danışman şirkete aittir.)

Bayi/şube oluşturma hizmetleri ve yurt dışı ofis/showroom kiralama hizmetlerinin verilmesi.

Ücretsiz ithalat danışmanlığı hizmeti.

SEO odaklı dijital pazar araştırması hizmeti verilmesi.

(Arama motoru hacimleri üzerinden performans ve ürün/ hizmet araştırması.)

Web tasarım hizmeti verilmesi.

(Kurumsal ve ihracata uygun şekilde düzenlenmesi.)

Scroll to Top

Sizi Arayalım

Aşağıdaki formu doldurarak her türlü bilgi ihtiyacınız için talep ettiğiniz tarih ve saatte  müşteri temsilcimizin sizinle iletişime geçmesini sağlayabilirsiniz.